Moshing

I’m very sad that I don’t have an actual picture of this, but just remembered about this and thought I’d post it anyway:

I remember I was planning to count all my bruises from that evening, but after counting those 7 on one foot, I realised what an impossible task it would be and gave up.

Please feel free to comment below with any anecdotes that involves gigs and bruisage. Thank you kindly.


4 Comments on “Moshing”

  1. Rabiatix says:

    Sist NoFX spilte i Oslo mista jeg de to jeg var der med. Etter gigen kom vi ut fra hver vår kant av piten, den ene måtte på legevakta og få krykker, og den andre måtte få hjelp av Prosec til å finne skoene sine. Jeg var like hel, fordi jeg er robust.

  2. helene says:

    topp. jeg danset kneet mitt ut av ledd for ca et år siden. haltet i en mnd, cirka.

  3. Rabiatix says:

    Ut av ledd? Gratulerer, det er en usedvanlig god prestasjon. Hvordan fikk du det til?

  4. jeg vet ikke helt, men plutselig sa det KNEKK tre ganger rett etter hverandre, så høyt at jeg hørte det over musikken. så var det gjort. (ps. det kan hende at det ikke teknisk sett var “ute av ledd”, men det føltes sånn hvertfall)


Leave a comment